Dla właścicieli

Dlaczego warto z nami współpracować

  1. Strona główna
  2. Dla właścicieli

Jak działamy w Why Not?

1.
Przekazujesz nam swój apartament do zarządzania
2.
Przygotowujemy twój apartament pod wynajem
Od tego momentu korzystasz z wolnego czasu i obserwujesz jak rosną twoje zyski
3.
Zajmujemy się całym wynajmem za Ciebie
4.
Korzystaj z życia i obserwuj jak rosną twoje zyski
200 000

Zadowolonych klientów od 2010r.

7 000

dochodu miesięcznego z wynajmu apartamentu 2 osobowego w lipcu 2023

82 300

Tyle zarobił najczęściej rezerwowany pokój 2 osobowy w roku 2022

112 300

Tyle zarobił najczęściej rezerwowany apartament 4 osobowy w roku 2022

Poznaj zalety WHY NOT

Stała dostępność naszego zespołu
Recepcja 24h

Nasza recepcja czynna jest całą dobę, dzięki temu turyści mogą zameldować się o każdej porze bez obawy, że punkt odbiory kluczy będzie zamknięty.

Całodobowa obsługa płatności i natychmiastowa aktualizacja obłożenia

Dzięki zaawansowanym narzędziom sprzedaży, turyści mogą dokonywać rezerwacji i od razu otrzymać potwierdzenie.

Lokalna firma

Jesteśmy lokalną firmą i dzięki wieloletniej pracy na danym rynku, naprawdę wiemy co robimy i znamy oczekiwania klientów.

Pozwól sobie na hotelowy standard w twoim apartamencie
Idealnie czysty apartament

Dzięki współpracy z firmami sprzątającymi, masz pewność i gwarancję, że Twój apartament będzie czysty. Sami sprawdzamy każdy apartament przed zameldowaniem turystów.

Świeża pościel i ręczniki

Nasze apartamenty wyposażamy w pościel i ręczniki używane w najlepszych hotelach

Wszystkie niezbędne kosmetyki wysokiej jakości

W każdym apartamencie znajdziesz wysokiej klasy kosmetyki takie jak: mydełka, szamponiki, żele pod prysznic.

Stała kontrola nad apartamentem
Kalendarz rezerwacji dostępny on-line

Na każdym urządzeniu sprawdzisz obłożenie apartamentu i zarezerwujesz swój pobyt.

Comiesięczne rozliczenie pobytów

Co miesiąc otrzymasz raport z obłożenia apartamentu i informację ile zarobiłeś na wynajmie.

Zabezpieczenie na wypadek zniszczeń

Opracowany przez nas Regulamin Rezerwacji i Regulamin Pobytu zabezpiecza Ciebie i Nas przed zniszczeniami spowodowanymi przez turystów i upoważnia Nas do obciążenia ich kosztami naprawy.

Kompleksowo zadbamy o marketing i sprzedaż
Optymalizacja cen

Stale obserwujemy rynek i obłożenie naszych apartamentów. Wiemy kiedy podnieść i kiedy obniżyć ceny, żeby zarobić najwięcej.

Nowoczesne techniki promocji i profesjonalne narzędzia sprzedaży

Nie boimy się zmian, korzystamy z systemów, które dają nam możliwość szybkiego reagowania na zmiany we wszystkich kanałach rezerwacji.

Prezentacja apartamentu na nowoczesnej platformie rezerwacyjnej i sprzedaż na portalach internetowych

Twój apartament będzie wyświetlany na nowoczesnej platformie rezerwacji, gdzie każdy turysta wyszuka idealny dla niego apartament. Używamy wielu filtrów takich jak: ilość sypialni, wyposażenie, atrakcje i wiele innych.

Nasz zespół przygotuje twój apartament od A do Z
Sesja zdjęciowa

W każdym apartamencie robimy kompleksową sesję zdjęciową, bo wiemy że turyści kupują oczami.

Opis w językach

Ważną dla nas grupą są turyści zagraniczni, dlatego przygotowany przez nas opis apartamentu i udogodnień pojawia się w wielu językach.

Wykaz wyposażenia i udogodnień

Oprócz opisu apartamentu, dodajemy również wykaz udogodnień i wyposażenia, dzięki czemu turyści mogą zarezerwować idealny dla nich apartament.

Bogata sprzedaż ofert
Cena dnia

W zakładce z ofertami, turyści znajdą wiele promocji cenowych na każdy dzień pobytu.

Oferta bezzwrotna

Dzięki tej ofercie, w zamian za drobny rabat, otrzymujemy rezerwację ze 100% przedpłatą i mamy gwarancję zysku ze sporym wyprzedzeniem.

Pakiety pobytowe ( termalny, dłużej = taniej)

Dzięki pakietom oferujemy wiele atrakcji i zniżek zachęcając turystów do zarezerwowania apartamentu na dłużej.

Korzyści dla właścicieli
Współpraca z lokalną firmą z 12 letnim doświadczeniem w hotelarstwie i wynajmie krótkoterminowym

Dzięki wieloletniej pracy w turystyce poznaliśmy oczekiwania turystów i wiemy jak przygotować i sprzedać produkt. Jesteśmy dostępni dla Państwa na miejscu.

Nieograniczone pobyty właścicielskie

Korzystając z kalendarza on-line możesz dokonać rezerwacji i przyjechać kiedy tylko chcesz.

Zarabiaj na swoim apartamencie ( zwrot zainwestowanych pieniędzy)

W każdym momencie, kiedy nie korzystasz z apartamentu, my zajmujemy się pełną obsługą, żebyś zarabiał na swoim apartamencie.

Poznaj opinie klientów

Jesteśmy bardzo zadowoleni z przebiegu współpracy. Bardzo pomocny i doświadczony zespół, który rozwiał wszelkie nasze wątpliwości. Do tej pory apartament stał pusty przez większą część roku. Ogólnie polecam wynajem apartamentów jak źródło dodatkowego dochodu.

Andrzej Apartament mocarni

Z firmą współpracujemy kilka lat. Rozliczenia przebiegają terminowo, każdy kolejny rok jest lepszy o ok 10%. Firma WHY NOT kompleksowo zarządza całym obiektem z 50 pokojami dla gości.

Helena i Andrzej Willa Helan

Skontaktuj się

Tel. +48 509 000 440,   recepcja.whynot@gmail.com

Pobierz pełną ofertę

* pole wymagane

Najczęściej zadawane pytania

Kupiłem apartament. Chcę na nimi zarabiać. Co mam zrobić?

W pierwszej kolejności skontaktuj się z naszą firmą telefonicznie +48 509 000 440, mailowo: recepcja.whynot@gmail.com lub za pomocą formularza kontaktowego. Sprawdzimy stan Twojego apartamentu oraz lokalizację i podejmiemy decyzję odnośnie ewentualnej współpracy.

Czy apartament ma być jakoś specjalnie przystosowany do wynajmu?

Stan apartamentu musi przede wszystkim spełniać oczekiwania gościa, dlatego powinien być odpowiednio wyposażony. Z uwagi na dbałość o szczegóły naszej firmy, stan techniczny lokalu, jak i jakość wszystkich przedmiotów musi być na odpowiednim poziomie. Pamiętaj, zadowolony klient z pewnością do Ciebie wróci!

Czy będę mógł korzystać z mojego apartamentu w dowolnym czasie?

Proponujemy dwie możliwości: wyznaczenie terminów pobytu lub nieograniczony dostęp, wszystko zależy od rodzaju umowy, którą zdecydujesz się z nami zawrzeć.

Czy muszę podpisać umowę na długi okres?

Zazwyczaj podpisujemy umowy na czas nieokreślony z trzymiesięcznym okresem wypowiedzenia. Natomiast treść umowy zawsze jest negocjowana z Właścicielem przed jej podpisaniem.

Jakie formalności muszę spełnić oprócz podpisania umowy?

Właściciel lokalu mieszkalnego, z chwilą nabycia nieruchomości ma obowiązek złożyć w Urzędzie Miejskim INFORMACJĘ O NIERUCHOMOŚCIACH I OBIEKTACH BUDOWLANYCH DLA OSÓB FIZYCZNYCH. W momencie rozpoczęcia wynajmu lokalu dla celów turystycznych właściciel lokalu ma obowiązek złożyć korektę ww. informacji i zadeklarować nieruchomość (lokal) jako związaną z działalnością gospodarczą. Dokonanie tego zgłoszenia wiąże się ze zmianą stawki podatku na stawkę właściwą dla lokali związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej [ Ustawa z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych, Dz.U. 1991, Nr 9, poz. 31]. Właściciel lokalu ma też obowiązek złożenia wniosku o wpis do EWIDENCJI OBIEKTÓW ŚWIADCZĄCYCH USŁUGI HOTELARSKIE – OBIEKTU NIE BĘDĄCEGO OBIEKTEM HOTELARSKIM, [zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych, Dz. U. 2004 r., Nr 223, poz. 2268]. 

W jaki sposób będziemy prowadzić rozliczenia?

To naprawdę nic skomplikowanego. Rozliczenia przygotowujemy w cyklach miesięcznych, abyś mógł na bieżąco uzyskiwać dochód ze swojego apartamentu. W celu zabezpieczenia Twoich rozliczeń otrzymasz dostęp do systemu, w którym z łatwością zapoznasz się z przeprowadzonymi rezerwacjami.

Bądź na bieżąco z Why Not

Dołącz do nas w social media i śledź nasze
profile - bądź na bieżąco z nowościami oferty WHY NOT!

Zapisz się by otrzymywać najnowsze
informacje o obecnych promocjach WHY NOT!

Newsletter

Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Serwis wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania, w tym przetwarzania danych dotyczących aktywności użytkownika oraz personalizacji reklam, oraz możliwość zmian ustawień plików cookies, znajdują się w Polityce prywatności.
Klikając ZAAKCEPTUJ WSZYSTKIE, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez HoReCa Management Andrzej Gąsienica-Daniel Właściel, Stara Pardałówka 6, 34-500, Zakopane , Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach analitycznych i marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań, mierzenia ich skuteczności oraz przetwarzania danych użytkownika dla celów analitycznych). Zmiany ustawień plików cookies oraz szczegółowe preferencje dotyczące zgód możesz dokonać w ustawieniach.

Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności
Niezbędne pliki cookies

Pliki cookies niezbędne do działania usług dostępnych na stronie internetowej, umożliwiające przeglądanie ofert lub dokonywanie rezerwacji, wspierające mechanizmy bezpieczeństwa, m.in.: uwierzytelnianie użytkowników i wykrywanie nadużyć. Te pliki są wymagane do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Nie wymagają Twojej zgody.

Analityczne pliki cookies

Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Wyrażając zgodę na te pliki cookies, zgadzasz się na przetwarzanie danych dotyczących Twojej aktywności na stronie w celach analitycznych.

Marketingowe pliki cookies

Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące aktywności użytkownika, produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Zgoda na te pliki cookies oznacza, że Twoje dane mogą być używane do personalizacji reklam oraz analizy skuteczności naszych kampanii reklamowych.

Twoje preferencje nie zostały jeszcze zapisane